نوشته شده توسط : nilpala

 

خط تولید قیر دمیده و قیر 60-70 | نیل پالا

خط تولید قیر دمیده و قیر ۶۰-۷۰ | نیل پالا

خط تولید قیر دمیده و قیر ۶۰-۷۰ | نیل پالا

طراحی،نصب،ساخت و راه اندازی خط تولید قیر دمیده و قیر ۶۰-۷۰ و انواع قیرهای امولسیونی از وکیوم باتوم (vb) و دیگر مشتقات نفتی با نیروهای مجرب و کار آزموده در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت.. در این روش با استفاده از هوادهی میتوان قیر های دمیده مختلف با کیفیت های مختلف تولید کرد. اعضای این گروه توانایی راه اندازی تمامی خطوط قیر و خطوط تبدیل انواع قیرها را در کوتاهترین زمان ممکن دارا میباشند.

برای مشاوره در زمینه های خط تولید قیر با مشاورین ما تماس بگیرین

تلفن همرا: ۰۹۱۲۶۷۱۳۷۸۸

تلفن ثابت: ۰۲۸۳۳۳۷۱۰۱۳

آدرس سایت : http://nilpala.com

 

خط تولید قیر دمیده و قیر ۶۰-۷۰...



:: برچسب‌ها: , خط تولید قیر , خط تولید قیر ۶۰ ۷۰ , خط تولید و تغلیظ قیر , فروش قیر , فروش خط تولید قیر , فروش قیر ۶۰ ۷۰ , خط تولید قیر ۶۰/۷۰ , قیر چیست , انواع قیر , خط تولید قیر ۶۰-۷۰ , فروش قیر ۶۰-۷۰ , فروش قیر ۶۰/۷۰ , تولید قیر , Bitumen , Bitumen 60/70 , آزمایشگاه قیر , قیر ۶۰/۷۰ , قیر چیست؟ , اجرای قیر , خط تولید قیر ذر قزوین , فروش قیر در قزوین , فروش قیر ۶۰/۷۰ در قزوین , فروش قیر ۶۰-۷۰ ذر قزوین , واحد قیر و راهسازی , خط تولید قیر برای , خط تولید قیر با , خط تولید قیر و , قیر برای , قیر دمیده , ۶۰/۷۰ , ۶۰-۷۰ , قیر و , ۶۰ ۷۰ , کاربرد قیر , مشخصات قیر ,
:: بازدید از این مطلب : 837
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nilpala

 

فروش قیر 60/70 در قزوین| قیر |نیل پالا

فروش قیر ۶۰/۷۰ در قزوین| قیر |نیل پالا

فروش قیر ۶۰/۷۰ فروش ویژه قیر ۶۰/۷۰ شرکت نیل پالا ؛ برای اطلاع از آخرین قیمت قیر۶۰۷۰ می توانید با پشتیبانی شرکت نیل پالا در تماس باشید. قیمت های ارائه شده مناسب و پایین می باشد.

قیر ۶۰/۷۰ از نوع قیرهای نفوذی است. قیرهای نفوذی یا گرید جاده ای که بیشتر برای تولید آسفالت در صنعت راهسازی استفاده می شوند از ته مانده برج تقطیر که به وکیوم باتوم معروف است بدست می آیند. وکیوم باتوم به واحدهای قیر سازی منتقل شده و در برج هایتولید قیر در دمای بالا عملیات هوادهی صورت می گیرد در نتیجه یک واکنش اکسایش اتفاق می افتد که در این واکنش مولکولهای سبک مالتن به مولکولهای سنگین تر یعنی آسفالتن ها تبدیل می شوند. با توجه به زمان هوادهی و درجه حرارت می توان قیرهای نفوذی با گریدهای مختلف را تولید کرد. همان طور که گفته شد قیر ۶۰/۷۰ یکی از این محصولات است.

 

فروش قیر ۶۰/۷۰ در قزوین...



:: برچسب‌ها: , خط تولید قیر , خط تولید قیر ۶۰ ۷۰ , خط تولید قیر ۶۰/۷۰ , خط تولید قیر ۷۰/۶۰ , قیر ۶۰/۷۰ , فروش قیر ۶۰/۷۰ در قزوین| قیر |نیل پالا , فروش قیر ۶۰/۷۰ در قزوین , فروش قیر ۶۰/۷۰ , قیمت قیر , قیمت انواع قیر , خط تولید و تغلیظ قیر , قیمت قیر در سال ۹۷ , Bitumen 60/70 , Bitumen , خط تولید قیر در قزوین , انواع قیر , آزمایشگاه قیر , اجزاء قیر , انالیز قیر ۶۰ - ۷۰ , فروش قیر در قزوین , اجزای قیر , قیر چیست , قیر , قیر چیست؟ , قیر و , قیر برای , قیر با , قیر امولسیونی , قیر طبیعی , انواع قیر دمیده , قیر دمیده , خط تولید قیر امولسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 755
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nilpala

 

دیگ بخار و ساختار آن| دیگ بخار چیست؟| نیل پالا

دیگ بخار و ساختار آن| دیگ بخار چیست؟| نیل پالا

دستگاه های که به منظور تولید بخار استفاده می شوند را دیگ بخار می نامند و از بخار آن به منظور چرخاندن انواع توربین ها و گرم کردن بعضا کوره ها استفاده می شود.

دیگ های بخار به چندین نوع تقسیم می شوند از جمله این دیگ ها می توان از دیگ های که در نیروگاه ها استفاده می شود، نام برد. همچنین دیگ ها در ابعاد کوچکتر نیز موجود می باشد. در نیروگاه ها دیگ های بخار به صورت سوپر هیت بوده و به دلیل نیاز به فشار بسیار بالا ، مافوق گرم نیز نامیده می شود. اما در دیگ های بخار کوچک ، بخار به صورت اشباع می باشد .
اجزای تشکیل دهنده ی دیگ های بخار شامل موارد متعددی می باشد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. اما قبل از آن به بررسی وضعیت آبرسانی در دیگ های بخار می پردازیم. معمولی ترین مایع وارد شده به دیگ های بخار آب می باشد که طی مراحلی وارد  دیگ شده و تبدیل به بخار می گردد.

 

دیگ بخار و ساختار آن...



:: برچسب‌ها: , دیگ بخار , دیگ بخار چیست؟ , انواع دیگ بخار , دیگ بخار چیست , دیگ بخار و ساختار آن , دیگ های بخار , اجزای تشکیل دهنده ی دیگ های بخار , تابلو ها و تجهیزات برقی دیگ , دیگ , بخار , قیمت دیگ بخار , دیگ و , دیگ بخار برای , دیگ بخار با , بلندینگ شرکت رهیار در قزوین , بویلر بخار , بویلر بخار مدل NBS , دیگ بخار و ساختار آن| دیگ بخار چیست؟| نیل پالا ,
:: بازدید از این مطلب : 769
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nilpala

 

قیمت قیر در سال 97

قیمت بروز قیر

سیاست فروش در شرکت نیل پالا به صورت مشتری محور تدوین شده‌ است. ما برای هر مشتری متناسب با نوع، مکان و تناژ سفارش، شرایط فروش ویژه‌ای را جهت تحویل انواع قیر با قیمت منصفانه در نظر می‌گیریم تا از این طریق، بتوانیم ضمن ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین قیر امولسیون، بالاترین سطح همکاری را با مشتریان خود داشته‌باشیم. ما مشتریان خود را همچون شرکایی می‌دانیم که با آنها رابطه‌ای مبتنی بر همکاری و سود متقابل داریم.

در پایین صفحه، نمودارهای بسیار مفید در خصوص نوسانات قیمت نفت خام، دلار آمریکا و قیمت انواع قیر (قیمت قیر وکیوم باتم، قیمت قیر ۶۰۷۰، قیمت قیرامولسیون (زودشکن و دیرشکن و آنی‌شکن) و قیمت قیر محلول (MC250)) که به شما قدرت پیش بینی و تحلیل می‌دهد، آمده‌است.

قیمت امروز دلار آمریکا و یورو و نفت خام

 

ادامه مطلب قیمت بروز قیر...



:: برچسب‌ها: , قیمت قیر در سال ۹۷ , قیمت قیر , خط تولید قیر , انواع قیر , برج تقطیر , فروش قیر , قیر چیست , قیمت قیر ۶۰/۷۰ , فروش قیر در قزوین , خط تولید قیر در قزوین , قیمت خط تولید قیر در قزوین , Bitumen 60/70 , Bitumen , قیمت قیر ۶۰ ۷۰ , فروش قیر ۶۰/۷۰ در قزوین , خط تولید و تغلیظ قیر , قیر , آزمایشگاه قیر , قیمت انواع قیر , قیر ۶۰/۷۰ , قیر ۶۰-۷۰ , قیمت قیر ۶۰-۷۰ , فروش قیر ۶۰-۷۰ , قیر ۶۰ ۷۰ , فروش قیر ۶۰ ۷۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 901
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nilpala
فروش قیر 60/70| نیل پالا

فروش قیر ۶۰/۷۰| نیل پالا

فروش قیر ۶۰ ۷۰ به عنوان یک قیر استاندارد برای مناطق متعدل از نظر آب و هوا بوده و مهم ترین مورد مصرف آن در تولید آسفالت و یا برای زیر سازی راه ها و جاده ها می باشد و به صورت فله ای یا بشکه شده عرضه می شود.
 
ادامه مطلب فروش قیر ۶۰/۷۰| نیل پالا...


:: برچسب‌ها: قیر , خط تولید قیر , خط تولید و تغلیظ قیر , قیمت قیر , فروش قیر , انواع قیر , خط تولید قیر در قزوین , خط تولید قیر ۶۰ ۷۰ , قیر ۷۰/۶۰ , اجزاء قیر , فروش قیر در قزوین , فروش قیر ۷۰/۶۰ , قیر طبیعی , قیر دمیده , Bitumen 60/70 , Bitumen , فروش قیر ۶۰/۷۰ , خط تولید قیر ۷۰/۶۰ , انالیز قیر ۶۰ - ۷۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 818
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nilpala
خط تولید قیر 60 70

خط تولید قیر ۶۰ ۷۰

قیر ۶۰/۷۰ کاربردهای وسیعی دارد. در این مطلب در مورد خط تولید قیر ۶۰/۷۰ خواهیم نوشت.

سومری‌ها، آشوری‌ها و بسیاری از تمدن‌های پیشین از قیر بطور وسیعی استفاده می‌کردند. از این ماده بعنوان ماده ضد رطوبت و نیز محافظ برای چوب و برای موارد مختلفی نظیر مومیایی کردن، مجسمه سازی و تزیینات استفاده می‌شد.

همچنین قیر موجود در بسترهای طبیعی به همراه آجرهای پخته شده بصورت ماستیک در ساختمان معابد، پایة پل‌ها، خیابان‌ها و خانه‌ها بکار برده شده است. در حدود چهار الی پنج قرن پیش از میلاد مسیح، هخامنشیان نیز از قیر برای آب‌بندی در کاخ با عظمت تخت جمشید استفاده کرده‌اند که هنوز آثار آن در این مجموعه قابل یافت می‌باشد.

 معادل انگلیسی قیر Bitumen می‌باشد که اولین کاربرد این کلمه در زبان لاتین و در حدود سال‌های ۱۴۶۰میلادی بوده است. در انگلیسی امریکایی آنرا Asphalt می‌نامند که در کشور ما معادل "مخلوط آسفالتی" بکار برده می‌شود.

آغاز صنعت مدرن قیر را می‌توان به ۱۷۱۲میلادی نسبت داد که سنگ‌های قیرطبیعی در فرانسه کشف شدند. در آن هنگام مواد قیری را بطور ساده‌ای بصورت کلوخه روی سطح جاده‌های محلی پخش می‌کردند و می‌گذاشتند که ترافیک به تدریج آنها را ساییده و متراکم نماید. این تکنیک کاملاً موفقیت‌آمیز بود و در مدت کوتاهی پیشرفت‌هایی در این زمینه حاصل شد که من جمله پودر کردن و گرم کردن مواد قبل ازاستفاده بود. سپس آسفالت‌ها را با کوبیدن و مسطح کردن توسط آهن داغ (اتو) متراکم و محکم می‌نمودند. این ماده که عموماً به نام سنگ آسفالت متراکم (Compressed Rock Asphalt ) شناخته می‌شد، با موفقیت بسیاری در خیابان‌های اروپا بکار گرفته شد که تا به امروز به همه جا رسیده است .

مواد تشکیل دهنده قیر

ترکیبات مختلف قیر تا کنون به خوبی شناخته نشده اند ولی عمده این ترکیبات که بوسیله حلالهای مختلف از قیر جدا گردیده ، عبارتند از مواد آسفالتین – رزین و روغنهای سنگین که گاهی با مقدار کمی مواد معدنی همراه بوده و در محیط کلوئیدی روغنی مجاور یکدیگر قرار گرفته اند . خاصیت قابلیت انعطاف و چسبندگی قیر به رزین مربوط می باشد از طرفی هر چه آسفالتین زیادتر باشد قیر سخت تر است ولی با ازدیاد روغن قیر نرمتر می گردد. با حرارت دادن قیر مواد روغنی تبدیل به رزین و همچنین رزینها تبدیل به آسفالتین شده و در حرارت بیش از حد قیر تبدیل به ذغال و بخار آب میگردد.

  آسفالتن 

آسفالتن ماده جامد شکننده ای است که در هپتان نرمال نامحلول و به رنگ سیاه تا قهوه ای می باشد. علاوه بر کربن و هیدروژن ، مقداری نیتروژن ، گوگرد و اکسیژن دارد . آسفالتن معمولا ترکیبی بسیار قطبی محسوب می شود و شامل مواد آروماتیکی پیچیده با وزن ملکولی بسیار زیاد است . نقطه ذوب مشخصی ندارد و زمانیکه حرارت داده می شود ابتدا متورم و سپس تجزیه و سرانجام مواد کربنی زیادی به جا می گذارد . آسفالتن بین ۵ تا ۲۵ درصد قیر را تشکیل می دهد . هر چه مقدار آسفالتن در قیر بیشتر باشد ، قیر سخت تر و نفوذپذیری کمتری خواهد داشت ، علاوه بر اینکه نقطه نرمی بیشتر و سرانجام گرانروی بالاتری دارد  . وزن ملکولی این ماده در یک گستره عریض از ۶۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ است و بستگی به روش جداسازی اعمال شده دارد.

 

قیر

مالتن ها

مالتن ها جزء محلول در حلالهای سبک مانند هپتان نرمال می باشند . مالتن ها در قیر مخلوطی از دو بخش رزین ها و روغن ها هستند و وزن ملکولی اجزاء مالتن در بین ۲۵۰ تا ۱۲۵۰ گرم بر مول قرار دارد.

 

 رزین ها

رزین ها در هپتان نرمال محلول هستند . قسمت اعظم این ترکیبات مانند آسفالتن از کربن و هیدروژن تشکیل شده و نیز حاوی مقدار کمی اکسیژن ، گوگرد و نیتروژن می باشند . این ماده به رنگ قهوه ای تیره جامد و نیمه جامد بوده و بسیار قطبی می باشد . خاصیت ویزه رزین ها در این است که بسیار چسبنده اند . رزین ها مواد ضد انعقاد برای آسفالتن محسوب می شوند و نسبت رزین به آسفالتن ممکن است تا حدی که به قیر حالت سل ( Sol )  یا ژل ( Gel ) بدهد

 

 آروماتیک ها

آروماتیک ها ترکیبات حلقوی با کمترین وزن ملکولی هستند و شامل زنجیرهای جانبی آروماتیکی و یا نفتنیکی هستند و محیط ضد انعقاد بسیار مناسبی برای آسفالتن به شمار می روند . این جزء بین ۴۰ تا ۶۰ درصد کل قیر را تشکیل داده و مایعی ویسکوز ( گرانرو ) به رنگ قهوه ای تیره که میانگین وزن ملکولی آنها بین ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ در نوسان است . آروماتیک ها حاوی زنجیره های کربنی غیر قطبی بوده که در آنها حلقه های اشباع ارجحیت داشته و توانایی انحلال پذیری زیادی را برای سایر هیدورکربنهای سنگین دارد.

قیر

 ترکیبات اشباع

ترکیبات اشباع از هیدروکربن های آلیفاتیک زنجیری مستقیم و شاخه دار همراه با الکیل نفتن ها و مقداری آلکیل آروماتیک ها تشکیل شده است . این ترکیبات اغلب به شکل روغنهای گرانرو ، غیر قطبی بوده و بی رنگ هستند . میانگین وزن ملکولی آنها عینا شبیه آروماتیکی بوده و اجزاء تشکیل دهنده آنها شامل مواد مومی و غیر مومی اشباع می باشد. این جزء ۵ تا ۲۰ درصد قیر را تشکیل می دهد.

بطور کلی آسفالتن ها اسکلت ساختمانی قیرها را تشکیل میدهند و رزینها در میزان چسبندگی و قابلیت شکل پذیری قیرها موثرند و روغنها بر مسئله روانی قیر اثر می گذارند . اصولا خواص فیزیکی قیر تابعی از ساختمان شیمیایی ، کمیت و کیفیت هیدروکربنهای متشکله است .

آسفالت

کاربردهای قیر

قیر معمولاً در دوحوزه راه‌سازی و عایق‌کاری به کار می‌رود. حدودا ۹۰ درصد از قیر تولیدی، در حوزه راهسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مصارف عایق‌کاری، تنها ۱۰درصد از مصرف قیر را به خود اختصاص می‌دهد که عبارتست از : پوشش کف ، بام ، لوله های زیرزمینی ، محافظ فلزات و همچنین آب بندی مخازن ، کانالها، پل ها و تثبیت شن های روان ، رنگ آمیزی و ...

 

قیرهای نفتی (Petroleum Asphalts)

آن دسته از قیرهایی هستند که منشاء آنها نفت خام می باشد. این قیرها، قیرهای جامد و نیمه جامدی هستند که به طور مستقیم از تقطیر نفت خام و یا با عملیات اضافی دیگری نظیر دمیدن هوا به دست می آیند و نسبت به انواع دیگر قیر، کاربردهای بیشتر و مصرف بالاتری را دارا هستند.

قیرهای دمیده

قیرهای نفتی به دو روش استحصال مستقیم (Straight Run) و هوادهی (Air Blowing) تهیه می گردند. روش هوادهی هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که ماده اولیه قیر (خوراک) ویژگیهای مورد انتظار را نداشته باشد .در اینصورت  با دمیدن هوا به ماده اولیه (خوراک) در دمای بین°C200-190 محصولی با خواص اصلاح شده تولید می شود.

این فرآیند گاهی بنام اکسیداسیون قیر (Asphalt Oxidation) و محصول آن بنام قیر اکسیده(Oxidized Asphalt) نامیده می شود ولی عبارات هوادهی(Air Blowing) و قیر دمیده(Air Blowing Asphalt) مناسبتر می باشد زیرا در این فرآیند، پلیمریزاسیون  (polymerization) و دهیدرژناسیون(Dehydrogenation) انجام می پذیرد و اکسیژن بجز در مقادیر بسیار جزیی ، در محصول هوادهی وارد نخواهد شد. در صنعت ، به دو روش پیوسته(Continues Process) و ناپیوسته(Batch Process ) صورت می پذیرد.

قیرهای تولیدی با توجه به میزان هوادهی آن  بر اساس آزمایشات مطابق با استانداردهای های جهانی دسته بندی و نام گذاری می شوند .

معتبرترین استانداردهای جهانی Viscosity Grade    Penetration Grade ,  Performance Grade , می باشند.

ماده اولیه تولید قیر های نفتی

ته مانده برج تقطیر در خلاء  ( Vacuum Bottom ) ‪( VB )‬است که برای تولید انواع قیرهای ۶۰/۷۰ , ۸۵/۱۰۰  و سایر گرید های قیر استفاده می شود.

۱- فرآیند ناپیوسته (Batch Process)

در فرآیند ناپیوسته ، برج هوادهی با حجم معین از خوراک پر شده و پس از دمیدن هوا با شرایط از پیش تعیین شده( دمای واکنش، زمان، مقدار خوراک) و رسیدن محصول به مشخصات مورد نظر، برج تخلیه گردیده و محصول در مخازن مورد نظر وارد می گردد.

اجزای اصلی واحد هوادهی ناپیوسته عبارتند از:

:: کوره پیش گرم کن(Pre Heater)

:: دمنده هوا یا کمپرسور(Blower or Compressor)

:: برج هوادهی(Oxidizer Tower)

:: سیستمی برای جمع آوری و سوزاندن بخارات

۲- فرآیند پیوسته (Continues Process)

در فرآیند پیوسته ، خوراک با دبی معین و قابل کنترل و دمای از پیش تعیین شده به صورت پیوسته وارد برج هوادهی شده و پس از انجام عملیات هوادهی در شرایط ثابت عملیاتی، به صورت پیوسته از برج هوادهی خارج می شود. این روش تهیه قیر که در پالایشگاهها مورد استفاده قرار می گیرد به خاطر مزایای زیر مورد توجه می باشد:

:: کاهش بخارات آلاینده ایجاد شده

:: کاهش هزینه تجهیزات و نگهداری

:: افزایش راندمان و مقدار تولید در واحد زمان

:: کاهش بار حرارتی پیش گرم کن های خوراک

:: آسانی عملیات کنترل و انجام فرآیند بخاطر ماهیت پیوسته فرآیند

:: کمتر شدن هوای مصرفی و کوتاه شدن زمان هوادهی به خاطر استفاده بهینه از هوای دمیده شده

قیر

انجام هوادهی در برجهای افقی و عمودی امکان پذیر است که برجهای عمودی بدلیل بالاتر بودن راند مان ترجیح داده می شوند. پارامترهای موثر در هوادهی عمدتا شامل ویسکوزیته خوراک ، دمای خوراک ، شکل هندسی برج می باشند. در توضیح این پارامتر ها می توان گفت چنانچه ویسکوزیته خوراک میزان هوا یا دمای فرآیند و یا نسبت ارتفاع به قطر برج( تا حد معینی) بیشتر باشد، سرعت واکنش بیشتر خواهد بود. واکنش اکسیداسیون واکنشی گرمازا است ، لذا برای کنترل دما و خارج کردن گرمای اضافه بایستی از مبدل یا مبدل های حرارتی با ظرفیت متناسب با دمای مطلوب استفاده نمود.

همانگونه که قبلا بیان گردید ، طی فرآیند هوادهی یا اکسیداسیون ، هوا از داخل قیر عبور کرده و اکسیژن آن با مولکولهای قیر وارد فعل و انفعال می گردد. بخارات حاصل از این فرآیند (Process Fumes) شامل کمتر از ۱۰% اکسیژن و ترکیبات متنوعی مانند بخار آب، آلدییدها، کتن ها،CO ،CO2 ،اکسیدهای نیتروژن، متان ، نیتروژن، ترکیبات گوگردی(H2S,SO2) و در نهایت "هیدروکربنهای روغنی نفتی" می باشد. این هیدروکربنها به واسطه جریان شدید هوای دمیده ، یا بصورت بخار و یا مایع همراه با هوا(Entrainment) از برج خارج می شوند و بخشی از آنها در مراحل بعدی کندانس(Condense) می شوند. این هیدروکربنها به نام "روغنهای فرآیند " یا (Process Oils) نامیده می شوند بخارات این فرآیند هوادهی (Process Fumes) بطور معمول توسط مجموعه ای از دستگاههای جداسازی شده مورد تصفیه قرار می گیرند تا روغنهای همراه (و یا بعدا کندانس شده) جداسازی شده و سپس بخارات سوزانده می شوند . میزان درصد اتلاف خوراک در فرآیند هوادهی معمولا بین (۲- ۵/۰) % وزنی متغیر می باشد، این میزان به عوامل متعددی از جمله ویسکوزیته خوراک ، دما، زمان هوادهی و ... بستگی دارد. قسمت اعظم بخارات فرایند شامل این اتلاف می باشد. رهایی از معضلات مربوط به بخارات فرآیند مشکلی است که معمولا راه حل صد در صد رضایت بخشی ندارد. این بخارات بوی نامطبوعی نیز دارند که ناشی از ترکیبات ایجاد شده در فرآیند اکسیداسیون می باشند. بخش روغنهای همراه(Entrained Oils) شامل هیدروکربنهای فرار تر موجود در خوراک می باشند. جهت روغن زدایی نسبی از گازهای خروجی برج هوادهی ، یک Knok Out Drumساده و یا تله بخار(Vapor Trap) لازم می باشد. در برخی مواقعKnok Out Drum به اسپری آب مجهز می باشد که باعث روغن زدایی بیشتر خواهد شد که اصطلاحا به چگالنده تماسی (Contact Condenser) معروف می باشد. در برخی موارد دیگر به روشهایی از قبیل برگشت بخارات به دمنده(Blower) استفاده می شود . روش دیگر ، در مواقعی که فضای کافی وجود داشته باشد ، بکارگیری سیستم ساده زیر است:

بخارات از کندانسور(مبدل حرارتی) هوایی افقی و طویلی عبور کرده و در این مسیر قسمت اعظم روغنهای همراه جدا می شود و بخارات باقیمانده برای سوزاندن به یک کوره عمودی هدایت می گردد.

این قیرها پایه تولید قیرهای دیگر مانند ، قیرهای امولسیونی ، قیرهای محلول و قیرهای پلیمری هستند. لذا کاربرد های وسیعی در صنایع مختلف دارند.

 

شرکت نیل پالا آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی تولید قیر را اعلام می دارد



:: برچسب‌ها: , قیر , خط تولید قیر , تولید قیر , قیر ۶۰/۷۰ , خط تولید قیر ۶۰/۷۰ , طرح توجیهی تولید قیر , ساخت خط تولید قیر , ساخت کارخانه قیر , مواد تشکیل دهنده قیر , کاربرد قیر , قیمت خط تولید قیر , قیمت خط تولید قیر ۶۰/۷۰ , ساخت کارخانه تولید قیر در قزوین , ساخت شرکت تولید قیر در قزوین , خط تولید قیر در قزوین , خط تولید قیر با وکیوم باتوم , خط تولید قیر با v ,
:: بازدید از این مطلب : 851
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nilpala
فروش  قیر 60/70 | قیر| نیل پالا

فروش قیر ۶۰/۷۰ | قیر| نیل پالا

قیر ۶۰/۷۰ قیری است که از طریق انجام فرآیند هوادهی بر روی وکیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر که از ته مانده برج تقطیر در خلاء پالایشگاه های نفت گرفته می شود) در واحد های قیر سازی به دست می آید و درجه نفوذپذیری آن (تعیین مقدار سفتی قیر ) آن بین ۶۰ تا ۷۰ باشد

کاربرد: عمده ترین کاربرد متداول این محصول در مناطق معتدل می باشد.
ذکر مشخصات قیر ۷۰/۶۰
Bitumen 60/70
Test method Specification
D-70 1.‎01-1.‎06 Specific gravity @25/25 C
D-5 60/70 Penetration @25 C
D-36 49/56 Softening point C
D-113 100 min Ductility @25 C
D-6 0.‎2 max Loss on heating ‪(wt)‬%
D-6 & D-5 20 max Drop in penetration after heating %
D-92 250min Flash point C
D-4 99.‎5 min Solubility in CS2 ‪(wt)‬%

 

ادامه مطلب...



:: برچسب‌ها: خط تولید قیر , فروش قیر , خط تولید قیر ۶۰ ۷۰ , قیر , خط تولید قیر ۶۰/۷۰ , خط تولید و تغلیظ قیر , قیمت قیر , قیمت قیر در سال ۹۷ , خط تولید قیر در قزوین , قیر ۶۰/۷۰ , انالیز قیر ۶۰ - ۷۰ , آزمایشگاه قیر , اجزاء قیر , انواع قیر , انواع قیر دمیده , فروش قیر طبیعی , انواع قیر در راهسازی , فروش قیر ۶۰/۷۰ | قیر| نیل پالا ,
:: بازدید از این مطلب : 1066
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nilpala

 

انالیز قیر 60 - 70 | قیر| نیل پالا

انالیز قیر ۶۰ - ۷۰ | قیر| نیل پالا

قير ۷۰/۶۰

تعريف : قيري است كه از طريق انجام فرآيند اكسيدآسيون بر روي وكيوم باتوم (ماده اوليه توليد قير كه از ته مانده برج تقطير در خلاء پالايشگاه هاي نفت گرفته مي شود) در واحد هاي قير سازي به دست مي آيد به نحوي كه درجه نفوذپذير ي ( نوعي آزمايش براي تعيين مقدار سفتي قير )آن بين ۶۰ تا ۷۰باشد.

 

ادامه مطلب...



:: برچسب‌ها: , قیر چیست , قیر ۷۰/۶۰ , انواع قیر , مشخصات , کاربرد ها , قیر ۷۰-۶۰ , قیر , قیر چیست؟ , قیر شل , قیر راهسازی , قیمت قیر ۶۰-۷۰ , آزمایشگاه قیر , اجزاء قیر , خط تولید قیر , خط تولید و تغلیظ قیر , خط تولید قیر ۶۰ ۷۰ , قير ۷۰/۶۰ , Bitumen 60/70 , انالیز قیر ۶۰ - ۷۰ | قیر| نیل پالا , انالیز قیر ۶۰ - ۷۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 814
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nilpala

 

تقطیر|برج تقطیر| نیل پالا

تقطیر|برج تقطیر| نیل پالا

تقطیر، جداسازی مواد اجزای سازنده یک محلول با روش تبخیر و تراکم است.

اطلاعات اولیه

روش جداسازی مواد اجزای سازنده یک محلول گوناگونند. یکی از این روش‌ها فرآیند تقطیر است که خود روش‌های مختلفی دارد و از جمله کاربردهای مهم آن در پالایش نفت و جداسازی اجزای آن است.

انواع تقطیر

تقطیر ساده: اجزای سازنده محلولی از یک ماده حل شده غیر فعال را می‌توان با تقطیر ساده از هم جدا کرد. برای این کار محلول را می‌جوشانیم تا حلال فرار ، تبخیر و از ماده حل شده جدا شود. با سرد کردن بخار ، (میعان) ، حلال مایع جمع‌آوری می‌شود و ماده حل شده به صورت باقی مانده تقطیر باقی می‌ماند.

تقطیر جزء به جزء: اجرای سازنده محلول شامل دو جز فرار را که از قانون رائولپیروی می کند، می توان با فرآیند تقطیر جزء به جزء از هم جدا کرد. طبق قانون رائول ، فشار بخار محلول برابر با مجموع اجزای بخار سازنده آن است و سهم هر جزء ، برابر با حاصلضرب کسر مولی آن جزء در فشار بخار آن در حالت خاص است.

 

ادامه مطلب...



:: برچسب‌ها: , تقطیر|برج تقطیر| نیل پالا , برج تقطیر , نقطیر , برج تقطیر چیست؟ , انواع برج تقطیر , اجرای برج تقطیر , اجزای جانبی برج تقطیر , بخشهای مختلف برج تقطیر , برج تقطیر تلغیظ روغن , برج تقطیر سینی دار , قیمت برج تقطیر , کاربرد دستگاه تقطیر چیست؟ , نحوه کار کردن برج تقطیر در پالایشگاه چگونه است؟ , برج تقطیر چیست؟ و مکانیزم کار برجهای تقطیر چگونه است؟ , پالایش نفت خام در برج تقطیر ,
:: بازدید از این مطلب : 804
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : nilpala

 

خط تولید قیر در قزوین | قیر| نیل پالا

خط تولید قیر در قزوین | قیر| نیل پالا

فرآیند تولید قیر برای تولید قیر از دو فرآیند به صورت ناپیوسته و پیوسته استفاده می شود که چگونگی انجام هرکدام به شرح ذیل می باشد .

فرآیند ناپیوسته Batch Process
در این فرآیند برج هوادهی با حجم معین از خوراک پر می شود و پس از دمیدن هوا با شرایط از پیش تعیین شده ( دمای واکنش ، زمان و مقدار خوراک ) و رسیدن محصول به مشخصات مورد نظر ، برج تخلیه می گردد و محتوی آن در مخازن وارد می شوند .

 

ادامه مطلب...



:: برچسب‌ها: خط تولید قیر , قیر , قیمت قیر , تولید قیر , فروش قیر , خط تولید قیر در قزوین , قیمت قیر در سال ۹۷ , خط تولید و تغلیظ قیر , خط تولید قیر ۶۰ ۷۰ , خط تولید قیر امولسیون , انواع قیر , قیر طبیعی , قیر دمیده , آزمایشگاه قیر , اجزاء قیر , آزمایش های قیر امولسیونی , انواع قیر دمیده , انواع قیرها , خط تولید قیر ۶۰/۷۰ , خط تولید قیر ۷۰/۶۰ , خط تولید قیر با vb , انواع قیر نفتی , خط تولید قیر در قزوین | قیر| نیل پالا ,
:: بازدید از این مطلب : 900
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()