حمل اثاثیه منزل
نوشته شده توسط : nilpala

اما اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل آنقدر ها هم که گفته می شود سخت و پر دغدغه نیست. البته به شرطی که یک سری اصول و قواعد را رعایت کنید. یک اثاث کشی آسان و بی دغدغه مستلزم رعایت نکات خاصی است. اگر تجربه حمل اثاثیه منزل را داشته باشید می دانید که رعایت کردن اصول و قواعد اسباب کشی باعث می شود که در این پروسه دچار مشکل نشوید.

حمل اثاثیه منزل یک امر بسیار تخصصی است و اگر شما حمل اثاثیه منزل را به شرکت اسباب کشی معتبر که تخصص کافی در این زمینه را دارند بسپارید می توانید با خیال آسوده و به راحتی آب خوردن اسباب و اثاثیه منزل خود را به بهترین نحو، بدون هیچگونه آسیب دیدگی و با رعایت تمام اصول جابجا نمایید.

بارگیری اثاث منزل در کامیون

اهمیت بسته بندی در حمل اثاثیه منزل

انجام امور بسته بندی در حمل اثاثیه منزل از موارد بسیار مهم است . اگر کار بسته بندی به درستی انجام نشود در هنگام اسباب کشی منزل مطمئنا دچار مشکل خواهید شد. یک بسته بندی اصولی و درست از ایجاد مشکلات در حمل و نقل لوازم منزل و آسیب دیدگی آن جلوگیری می نماید. شرکت شهرستان بار به عنوان یک شرکت اثاث کشی معتبر ارئه دهنده خدمات بسته بندی نیز می باشد. کادر متخصص در امر بسته بندی تمامی لوازم منزل از خورده ریز های داخل آشپزخانه تا بزرگترین لوازم منزل را به صورت کاملا حرفه ای بسته بندی می کنند. خدمات بسته بندی که ارائه می شود به صورت بابل رپ و استرچ رپ می باشد. این روش ها از به روز ترین روش های بسته بندی در دنیا می باشند.

مواردی که در بسته بندی به کار می رود شامل کارتن های محکم 3 تا 5 لایه، چسب، سلفون، ضربه گیر های حبابی  و … می باشند . پس از بسته بندی تیم حرفه ای ما تمامی جعبه ها را برچسب گذاری کرده تا کار چیدمان به سهولت انجام شود.

بسته بندی وسایل خانه برای حمل با وانت

خودرو حمل اثاثیه منزل

خودرو حمل اثاثیه منزل با توجه به میزان بار مشخص می شود، که میتوان از خودروهای کوچک و یا خاور های بزرگ و مسقف و یا حتی از وانت بار و نیسان بار استفاده کرد.

از آنجاییکه حمل اثاثیه منزل یک کار کاملا تخصصی می باشد خودرو حمل اثاثیه منزل نیز باید مخصوص همین کار باشد. بدین منظور دیواره های خودرو خاور می بایست موکت کاری شده و مجهز به حداقل 40 عدد پتو جهت جلوگیری از آسیب دیدگی لوازم باشد.

شرکت شهرستان بار به عنوان بهترین اتوبار تهران دارای خودروهای مجهز برای حمل اثاثیه منزل و ارائه دهنده خدمات وانت بار شهرستان، وانت بار تهران، نیسان بار تهران و نیسان شهرستان نیز می باشد.

اثاث خانه بسته بندی شده در داخل کامیون

حمل اثاثیه منزل در تهران

حمل اثاثیه منزل در تهران با توجه به ترافیک و شلوغی و همچنین زیاد بودن مسافت بین منازل دشواری خاص خود را داست. بعضی از شرکت های اسباب کشی در تهران مقطعی و فصلی خدمات خود را ارائه می دهند. مانند تابستان که اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل بیشتر انجام می شود. این شرکت ها نسبت به بقیه شرکت های تهران که در تمام فصول سال فعالیت می کنند تجربه کمتری را دارا هستند. برای انتخاب بهترین شرکت باربری تهران نظر مشتریان قبلی آن شرکت را حتما جویا شوید.

شرکت شهرستان بار به عنوان اتوبار غرب تهران ارائه دهنده خدمات باربری شمال تهران، باربری جنوب تهران، باربری شرق تهران ، باربری غرب تهران در تمام فصول سال و حتی ایام تعطیل می باشد. رانندگان مجرب شرکت شهرستان بار به تمام محله ها و کوچه پس کوچه های تهران آشنا بوده و در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن بار را به مقصد می رسانند.

حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان

حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان از پر متقاضی ترین خدمات شرکت های حمل و نقل در تهران محسوب می شود. چرا که علاوه بر اسباب کشی منزل بسیاری از ساکنین شهرستان برای خرید جهیزیه و لوازم منزل با توجه به تنوع بالای محصولات از تهران خرید می کنند. برای انتقال لوازم و حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان نیاز به یک شرکت باربری معتبر و متعهد بسیار محسوس است. به دلیل طولانی بودن مسافت تهران تا شهرستان ریسک خطرات احتمالی بسیار بالاست. بنابراین انتخاب یک شرکت مطمئن با رانندگان مجرب و کارگران دوره دیده بسیار حائز اهمیت است. شرکت شهرستان بار ارائه دهنده بهترین خدمات باربری بین شهری جهت حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان همواره همراه شماست.

قیمت حمل اثاثیه منزل

قیمت حمل اثاثیه منزل بر اساس فاکتور هایی که اتحادیه باربری تعیین می کند مشخص می شود این فاکتور ها شامل نوع خودرو حمل اثاثیه منزل، مسافت حمل اثاثیه منزل، تعداد کارگران، تعداد وسایل سنگین مانند یخچال ساید بای ساید، گاو صندوق، تردمیل و پیانو، استفاده از خدمات بسته بندی و … می باشد. برای اطلاع از هزینه و قیمت حمل اثاثیه منزل با توجه به خدماتی که دریافت می کنید با ما تماس بگیرید. مشاوران حرفه ای ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما هستند.

حساب کردن هزینه بسته بندی و حمل اثاثیه

حمل اثاثیه منزل را در اوسط هفته انجام دهید

در روزهای آخر هفته و یا در روزهای تعطیل تقاضای باربری افزایش یافته و به طبع مشتریان شرکت های اسباب کشی نیز بیشتر می شوند.

این افزایش تقاضا و شلوغی ها ممکن است باعث تداخل و بدقولی از جانب شرکت حمل بار شود. به همین منظور امکان دارد برخی از شرکت های حمل و نقل تهران نرخ خدمات خود را در این روز ها افزایش دهند. همچنین به علت فشار کاری بالا ممکن است کارگرها راندمان همیشگی خود را نداشته باشند. اثاث کشی منزل در تهران آن هم در روز های تعطیل به دلیل ترافیک و شلوغی معضل دیگری است که باعث ایجاد تداخل در ارائه خدمات می شود. بنابراین برای جلوگیری از چنین پیشامدهایی ما به شما پیشنهاد می کنیم حمل اثاثیه منزل را در اواسط هفته انجام دهید زیرا هم ارائه خدمات با کیفیت بهتری انجام می شود و هم از لحاظ هزینه برای شما به صرفه تر خواهد بود.

نکات طلایی حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان

  • توجه داشته باشید که خودرو حمل اثاثیه منزل برای تردد در سطح کشور حتما باید دارای بار نامه دولتی باشد.
  • حتما قبل از حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان اصل و یا یک کپی از بارنامه دولتی را به عنوان رسید در نزد خود داشته باشید.
  • خودرو حمل اثاثیه منزل حتما بیمه باشد.
  • از شرکت باربری بیمه نامه باربری را درخواست نمایید.
  • مشخصاتی که در بارنامه نوشته شده را با مواردی که درخواست داده بودید مقایسه کرده و از صحت آن مطمئن شوید. مشخصاتی مانند نام و نام خانوادگی، نوع بار، هزینه بار، هزینه بیمه، یکسان بودن پلاک عقب و جلو خودرو و …
  • به هیچ وجه لوازم گران بها مانند طلا و جواهرات ر ا داخل خودرو حمل اثاثیه منزل قرار ندهید.
  • بهتر است شرکت حمل و نقلی را انتخاب کنید که ارائه دهنده خدمات GPS باشد تا در طی مسیر از مبدا تا مقصد بتوانید خودرو حمل اثاثیه منزل را چک کنید.
  • در هنگام بسته بندی لوازم منزل بسیار دقت کنید تا آسیبی به لوازم شما وارد نشود.
  • حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان بسیار کار حساسی است . برای همین منظور از چیدمان صحیح لوازم داخل خودرو مطمئن شوید و از کارگران دوره دیده استفاده کنید.
  • یک لیست از تمام وسایل و جعبه های بار زده شده در مبدا تهیه کنید و در مقصد همه لوازم را طبق لیست چک کنید تا در طی مسیر چیزی کم نشود.
  • هنگام حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان قبل از خروج حتما کلیه اتاق ها و کمد ها را چک کنید تا چیزی جا نمانده باشد.
  • نکته مهمی که در جابجایی فرش ها وجود دارد این است که حتما ریشه های فرش را با چسب های محکم از دو طرف بپوشانید تا ریشه فرش ها حین حمل اثاثیه منزل کثیف و چرک نشوند.

انتخاب بهترین شرکت اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل

مسلما وقتی در اینترنت جستجو می کنید و به دنبال شرکت های باربری می گردید از طریق سامانه های حمل بار با شرکت های باربری اینترنتی زیادی مانند باربری صادقیه یا باربری جنت آباد و باربری همت آشنا می شوید. توجه داشته باشید که همه شرکت های باربری آنلاین قابل اطمینان نیستند. متاسفانه بسیاری از افراد به دنبال باربری ارزان بوده و به کیفیت کار توجهی ندارند .برای انتخاب بهترین شرکت اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل حتما از مشتریان قبلی پرس و جو کرده و از تجربه همکاری آنها به شرکت آگاه شوید. هنگام انتخاب شرکت حمل و نقل صرفا به هزینه آن توجه نکنید و به مواردی از قبیل بیمه، بارنامه، تعداد سالهای سابقه در این حرفه و خدماتی که ارائه می دهند توجه داشته باشید. هرچه خدمات بهتری ارائه شود میزان رضایتمندی نیز افزایش خواهد یافت.

خدمات شرکت شهرستان بار جهت حمل اثاثیه منزل

شرکت باربری شهرستان بار با سالها سابقه درخشان در ارائه خدمات باربری آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

خدمات شرکت شهرستان بار جهت حمل اثاثیه منزل به صورت زیر می باشد:

  • ارائه مشاوره در زمینه حمل بار و حمل اثاثیه منزل توسط مشاوران حرفه ای
  • ارایه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل به صورت حرفه ای به روش بابل رپ و استرچ رپ
  • ارسال نیروهای دوره دیده جهت بسته بندی کردن لوازم منزل
  • حمل بار درون شهری
  • حمل بار شهرستان
  • ارسال کارگر با فیزیک بدنی مناسب، نیرومند و حرفه ای
  • ارسال خودرو حمل اثاثیه منزل با رانندگان مجرب ،کاربلد و متعهد به قوانین رانندگی
  • باز کردن و اسمبل کردن لوازم منزل مانند میز غذا خوری، تخت خواب، یخچال ساید بای ساید و دیگر لوازم منزل
  • ارائه خدمات چیدمان پس از حمل و نقل

البته ارائه خدمات شرکت اثاث کشی شهرستان بار فقط به موارد فوق محدود نمی شود. هر خدماتی که مربوط به حمل اثاثیه منزل و باربری می باشد را می توانید به شرکت شهرستان بار سفارش دهید.

خالی کردن اثایه منزل از کامیون

آخرین توصیه در مورد حمل اثاثیه منزل

به طور کلی برای یک اثاث کشی راحت و حمل اثاثیه منزل به بهترین نحو رعایت کردن تمام مواردی که در بالا اشاره کردیم لازم است که بررسی و اجرا نمایید. بعد از مرتب کردن اطراف خود، برای هر وسیله تصمیم مناسب را بگیرید. وسایل و لوازم هر قسمت را جداگانه جمع آوری کرده و بهتر است در کنار هم قرار دهید. توجه کنید که بر روی هر بسته توضیحات لازم را یادداشت نمایید.

اگر نمی خواهید روی جعبه بنویسید که محتویات داخل جعبه چیست می توانید جعبه ها را شماره گذاری کرده و داخل یک دفترچه یادداشت جلوی هر شماره محتویات آن جعبه را بنویسید. برای مثال روی جعبه شماره 1 فقط عدد 1 را یاد داشت نمایید و در دفترچه عدد 1 را نوشته و جلوی آن محتویات جعبه را بنویسید مثلا سرویس بلور به این ترتیب شما آمار درستی از تعداد جعبه ها و محتویات داخل آنها خواهید داشت.

لوازمی که دیگر به آنها نیازی ندارید فروخته و یا می توانید اهدا کنید، این موضوع باعث راحتی در جابجایی می شود.

اگر از دوستانتان به کمک شما آمدند مسئولیت هر قسمت را به یه فرد بسپارید. اینگونه از سردرگمی بین افراد نیز کم می شود.

سعی کنید یک سری از کارها مانند نظافت منزل جدید و بسته بندی لوازم منزل را قبل از روز اسباب کشی انجام دهید تادر روز اثاث کشی راحت تر باشید. برای راحتی در روز اسباب کشی از نکات بسیار مفید این مقاله استفاده کنید و جهت حمل اثاثیه منزل با شرکت حمل بار شهرستان بار تماس بگیرید. متخصصین و مشاورین ما در این حوزه مهارت لازم را داشته و می توانید با بهره گیری از آنها از انجام یک اسباب کشی درست و به موقع اطمینان داشته باشید.




:: برچسب‌ها: باربری ,
:: بازدید از این مطلب : 1578
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: