کشمش پلویی
نوشته شده توسط : nilpala
کشمش پلویی
فروش کشمش پلویی با بسته بندی های مختلف جهت صادرات یا عرضه در بازار داخل کشور.

کشمش پلویی در رنگ‌های متفاوت و به رو‌ش‌های متنوع تولید و به دست مصرف کننده می‌رسد. کشمش سومین محصول غیر نفتی صادراتی ایران است و در جهان رتبه خوبی در زمینه صادرات کشمش پلویی و دیگر انواع کشمش دارد. کشمش در غذا‌های ایرانی پراستفاده است و ترکیب آن با نخودچی برای بعضی از افراد یادآور خاطرات مدرسه است.

کشمش پلویی قرمز

وقتی که انگور را از درخت چیده می شود آن را بدون استفاده از هیچ افزودنی بر روی زمینی تمیز در زیر نور خورشید پهن می کنند تا خشک شود، اکه بعد از خشک شدن به زنگ قهوه در می آید که به آن کشمش گفته می شود. مهم هست که بدانید میزان 16 درصد از رطوبت انگورهای اولیه، در محصول نهایی یعنی کشمش، باقی می‌ماند. هنگامی که انگور خشک شده و تبدیل به کشمش میشود به رنگ های مختلفی همچون سیاه، طلایی، سبز و قرمز با استفاده از افزودنی های مختلف تبدیل می شود و مورد مصرف قرار می گیرد. کشمش را در کیک‌ها، کوکی‌ها، پودینگ‌ها و دسرها به‌عنوان یک طعم‌ دهنده استفاده میکنند. کشمش یکی از میوه هایی می باشد که خود را در داخل خشکبارها جای داده و جزء دسته بندی تنقلات سودمند می باشد که در طول تمام سال می توان از آن استفاده کرد که یکی از بهترین غذاهایی می باشد که برای رژیم غذایی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کشمش پلویی





:: برچسب‌ها: کشمش , کشمش چیست؟ , کشمش آفتابی , انواع کشمش , خواص کشمش برای سلامتی , افزایش قوای جنسی , کشمش برای افزایش قوای جنسی , فروش کشمش ضایعاتی , کشمش ضایعاتی , کشمش پلویی , فروش کشمش , کشمش سرکه ای , خواص کشمش , کشمش صادراتی , کشمش شیره , قیمت کشمش , قیمت کشمش ضایعاتی , انواع کشمش ضایعات , ضایعات کشمش , کشمش آفتابی , کشمش طلایی , کشمش صادراتی , انواع کشمش , بهترین کشمش , فروش کشمش آفتابی ,
:: بازدید از این مطلب : 2605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: